FAQ

Spodaj lahko najdete odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine v lasti podjetja ©XO7 d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in z Zakonom o varstvu osebnih podatkov na podlagi priporočili GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine extraordinary.si, pravice in obveznosti kupca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem oz. upravljavcem spletne trgovine in kupcem.

Ponudnik, kot upravljavec osebnih podatkov, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov spletne strani extraordinary.si. 

Spletno mesto extraordinary.si je spletna trgovina z izbranimi izdelki: Closed, Veja, Ecoalf, Sisi, Viva’s ter še nekaterimi produkti iz trgovine ©Extraordinary.

Za zadovoljstvo strank skrbimo z ažurnim vnosom informacij, s pojasnili in pomočjo pri izbiri, nakupu in z informacijami po nakupu. S spletno trgovino extraordinary.si upravlja podjetje ©XO7 d.o.o., ki tudi določa splošne in ostale pogoje poslovanja in odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji.

 V ©Extraordinary omogočamo naslednje načine plačila:

  • apple Pay

  • plačilo preko PayPal-a

  • plačilo s plačilnimi karticami (preko posrednika Stripe)

  • plačilo z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (po ponudbi/predračunu – rok plačila je 48 ur od trenutka naročila. Če plačilo ni izvršeno v roku, je naročilo preklicano, izdelki pa vrnjeni v prodajo). V kolikor želite izbrati tovrstno plačilo, nam pišite na info@extraordinary.si, da vam pripravimo predračun. 

Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini extraordinary.si, dostavljamo z GLS dostavno službo po vsej državi.

V spletni trgovini vam omogočamo izbiro med dvema načinoma dostave:

  • osebni prevzem v trgovini Extraordinary, Novi trg 6, Ljubljana – po dogovoru

  • dostava z GLS dostavno službo, Cena za dostavo po Sloveniji je 5 eur in za tujino 15 eur.

V času posebnih okoliščin se lahko čas dostave zaradi povečanega obsega dela zamakne za kakšen dan več kot običajno.

Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini extraordinary.si, dostavljamo po vsem svetu. Ob tem lahko nastanejo morebitni stroški carine, za katere je kupec odgovoren sam. 

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen med cenami v spletni trgovini in trgovini ©Extraordinary. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev in sicer na kontaktni e-naslov info@extraordinary.si. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora nato najkasneje v 30-ih dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa blago vrniti podjetju, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Potrošnik vrne blago na naslov: ©XO7 d. o. o., Extraordinary Ljubljana, Novi trg 6, 1000, Slovenija. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini. Priložena mora biti kopija naročila oziroma račun.

Po prejemu blaga ponudnik potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

©XO7 d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

©Xo7 d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil uporabniku kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.