Zgodba Extraordinary.

Preberite si našo zgodbo in nas spoznajte

Domov / Extraordinary zgodba

Trajnostna naravnanost. Visoka kakovost. Brezčasnost in eleganca.

Trajnostna naravnanost. Visoka kakovost. Brezčasnost in eleganca. Extraordinary. vrednote se odražajo v naših izdelkih in v ponudbi skrbno izbranih znamk. Prav tako nas oblikujejo in krepijo kot znamko ter kot družinsko podjetje. Ponujajo nam nove priložnosti, ne da bi ob tem izgubili naše bistvo – navdihovati ljudi z brezčasnimi, kakovostnimi kosi in znamkami s trajnostno in pošteno proizvodnjo.

Extraordinary. je družinsko podjetje z dolgoletno tradicijo in skrbnim izborom znamk. Sodelujemo izključno s trajnostnimi modnimi znamkami, čigar surovine in procesi obdelave materialov čim manj obremenjujejo okolje.

Stremimo h konceptu trajnostnega razvoja in si nenehno prizadevamo postati okolju še bolj prijazni. Z ozaveščanjem o pomenu trajnostne mode in poštene proizvodnje, izboljšujemo svoj vpliv na okolje in spodbujamo skupnost k uvajanju pozitivnih sprememb.

Ekipa Extraordinary.

Extraordinary. je družinska znamka v pravem pomenu besede, kjer se prepletajo tri generacije - ustanoviteljica Iris, njena mama Sonja in njena otroka. Medgeneracijsko povezovanje, skupno veselje, podpora in zaupanje krepijo Extraordinary. skupnost in spodbujajo k ustvarjanju uspešnih zgodb.

Iris | XO Ustanoviteljica

Kdaj je zrasla ideja o trgovini, ki pod eno streho združuje trajnostno naravnane produkte ?

​Ideja se v kotičkih mojih možganov prebuja že od leta 2015 - ​ker pa dobre stvari zorijo malce več časa, smo trgovino, ki pod eno streho združuje različne trajnostne znamke, odprli dobri dve leti kasneje.

Popotnica, ki navdih črpa iz evropskih prestolnic, je dom XO trgovine določila v Ljubljani. Kakšne odzive dobivate?

Ljubljana je odličen dom. Lokacija naše trgovine (Novi trg 6) je na izjemno dobrem mestu, saj nas (poleg domačih kupcev) z lahko najde tudi veliko turistov. Slovenija se vedno bolj prebuja na področju trajnostne naravnanosti; vedno več mlajših se odmika od trgovin s "fast fashion" ponudbo in raje posegajo po večnih kosih. Postaja nam mar za izvor produktov, plačilo delavcev. Vesela sem, da smo ena izmed prvih trgovin, ki pod eno streho združuje trajnostne znamke, ki so prepoznavne po celem svetu.

Kaj se je v času od odpiranja do danes (najbolj) spremenilo​?

Do danes na naših policah domuje že precej lep nabor znamk, postajamo vedno bolj prepoznavni in trudimo se, da smo v koraku s smernicami - pri nas stranke dobijo "must have" kose znamk Ecoalf, Veja​ in jeans Closed. Spremembe vidim predvsem v sami ozaveščenosti - vedno več znamk uporablja naravi prijazne surovine (npr. ekološki bombaž) in vsaj del kolekcij poizkušajo približati trajnostni naravnanosti.

Na kakšen način izbirate znamke, ki se najdejo na poličkah? 

Prva znamka, ki je prišla v našo trgovino, kje bila znamka Closed. ​Včasih se šalim, da znamke najdejo nas - ko se srečam z dobrim konceptom, preučim filozofijo znamke in preverim, da sovpada z našo vizijo. V koliko vidim sinergijo, umestim znamko v našo ponudbo. Naše znamke so skrbno izbrane in povezane z rdečo nitjo koncepta XO.

Najljubši kos v vaši omari?

Closed kavbojke in Veja čevlji.​

irisjp@extraordinary.si

Sonja | XO Vodja

Kako se delo v butični trgovini razlikuje od dela v velikih​ ​centrih?

V​ butičnih trgovinah je način dela precej drugačen - z vsemi strankami lahko vzpostavimo direkten, pristen kontakt. Imamo dovolj časa, da jih popeljemo čez našo zgodbo in takšno okolje nudi prijetno atmosfero. Ekipa dela z radovednimi strankami in odličnimi produkti, kar je zmagovalna kombinacija.

Kako med skrbno izbranimi znamkami najdemo pravo zase​?

Ko stranka vstopi v trgovino, nam velikokrat namigne kateri kos išče. Če so to hlače, jo vzpodbudimo, da preizkusi več različnih modelov - tako lahko spozna razliko, občuti materiale in resnično najde kos, ki bo v omari ostal dolgo. Ker naše delo temelji na personaliziranem pristopu, svetujemo in raziskujemo skupaj. Če stranka želi, poiščem tudi kombinacije. Na takšen način se izognemo "zgrešenim nakupom."

Kakšen je recept za trajnostno nakupovanje?

Preverimo dobre, kvalitetne materiale, ki bodo zdržali več sezon. Pomembni so kroji, ki jih lahko kombiniramo več let – ne glede na trende, ki so hipni. Kupimo ključne kose, kasneje pa lahko dodajamo le različne dodatke in tako poskrbimo za nov videz. Pri nas lahko najdete tudi dodatke, ki so trajnostni - usnjene Viva's torbice, pasove,

Najljubši kos v vaši omari?

Obleka znamke Closed.

sonja@extraordinary.si

Ana | XO Pomočnica

Poleg lokalnih obiskovalcev se v trgovini velikokrat ustavijo turisti. Katera polička jih najbolj pritegne?

Težko bi rekla, da turiste pritegne kaj drugega kot domače obiskovalce. Vsi se radi ustavijo, se sprehodijo in ogledajo vse, kar naša trgovina ponuja. Poleg znamk, ki so poznane izven naših meja, turisti radi posegajo po manjših dodatkih, ki jih s seboj odnesejo kot spominke.

Katere so prednosti dela v XO?

Ker gre za butično trgovino, vedno vzpostavimo kontakt z osebami, ki nas obiščejo. V trgovini je izjemno pozitivna energija. Všeč mi je kreativno delo, raziskovanje znamk (tistih, ki jih že ponujamo in tiste, ki jih dodajamo na police).

Kako med skrbno izbranimi znamkami najdemo pravo zase?

Nekateri izbirajo glede na strukturo telesa, nekateri izbirajo glede na znamke. Trajnostno naravnane znamke s seboj nosijo čudovite zgodbe, ki jih z veseljem predstavljamo; francoska znamka Veja izpostavlja delovanje pravične trgovine in nudi vpogled v pravična plačila zaposlenim; znamka Ecoalf uporablja reciklirane materiale - bombaž, guma, najlon, volna,... Takšne zgodbe lahko vzpodbudijo v nakup, saj nam opremijo z znanjem koga podpremo. 

Kako bi opisali kupce XO trgovine?

Naše stranke so nadobudne, ozaveščene, radovedne. Ker ima trgovina tudi prijeten kotiček za sprostitev, se pri nas lahko ustavite samo na klepetu.

Najljubši kos v vaši omari?

Klasični jeans in dobra usnjena jakna.

info@extraordinary.si

Življenjski slog, sprememba in kultura.

Extraordinary. je več kot znamka in trgovina, je življenjski slog, sprememba, kultura. Kot družinsko podjetje nam je oseben in pristen odnos s strankami, zaposlenimi in dobavitelji na prvem mestu. Tako sodelujemo, se podpiramo in skupaj rastemo. Ob tem pa širimo občutek domačnosti, pripadnosti in pomembnosti ter vas vabimo k odkrivanju drugačnih, kvalitetnih in brezčasnih produktov.
V Extraordinary. smo navdihujoči, skrbni, dostopni, trajnostni, odkriti, prijazni in vedno osredotočeni na vas, dragi kupci. Svojo strast in predanost izkazujemo z dolgoletno tradicijo, s skrbno izbranimi, trajnostnimi izdelki in delom, ki ga opravljamo.

Trajnostna naravnanost

Vse znamke v naši trgovini so skrbno izbrane in podpirajo trajnostno naravnanost

V centru Ljubljane...

Naša strast so lepe stvari, narava in živali. V naših trgovinah ponujamo celostno izkušnjo, poleg nakupovanja različnih znamk, boste pri nas občutili sproščenost in domačnost. Največ nam pomenijo zadovoljne stranke, ki oddidejo iz naših trgovin z nasmehom in se rade vračajo vedno znova. Dobrodošli v naši trgovini Extraordinary. v centru Ljubljane.

Ekskluzivne znamke v Extraordinary.