Ecoalf: filozofija znamke
“Verjamemo v kreacijo skozi transformacijo”
Vizija: prenehati brez občutka in nepremišljeno izkoriščati naravne vire.
Poslanstvo: ustvariti prvo generacijo recikliranih izdelkov z enako kakovostjo in oblikovno zasnovo kot so najboljši ne reciklirani.
“Koncept blagovne znamke je nastal po rojstvu mojega sina Alfreda (podjetje je poimenovano po njem), ko sem razmišljal o svetu, ki ga bomo prepustili naslednji generaciji, in o moji frustraciji s prekomerno uporabo naravnih virov sveta. ECOALF se je rodil leta 2009. Ideja je bila ustvariti modno blagovno znamko, ki bo resnično trajnostna. Z vključevanjem prebojne tehnologije ustvarjamo oblačila in dodatke, ki so v celoti izdelani iz recikliranih materialov, ne da bi bili v resnici videti takšni. ECOALF predstavlja tkanine za prihodnje generacije.”
— Javier Goyeneche predsednik, ustanovitelj


KOMPROMIS
S planetom, z okoljem in z ljudmi. S seboj, našimi spremljevalci in vsemi ljudmi, ki sodelujejo z nami.
KOHERENTNOST
V tem, kar počnemo in v tem, kar govorimo. V tem, kako to počnemo in kako si to povemo. Vedno z enim samim sporočilom, ki prenaša naš kompromis in naše vrednote.
TRANSPARENTNOST
Transparentnost zagotavlja skladnost in daje znamki verodostojnost pred partnerji in še pomembneje, strankami. Transparentnost pomeni, da smo sposobni povedati vse, kar počnemo in kako to počnemo. Da pa lahko to povemo, moramo najprej interno analizirati svojo blagovno znamko, da dobro poznamo naše procese in vpliv, ki ga ustvarjamo.
TRAJNOST
V svojem procesu želimo delovati tako, da pri tem ne bi ogrožali potreb prihodnjih generacij. Ecoalf je projekt za prihodnost naše družbe, s socialnimi, gospodarskimi in okoljskimi osnovami v naši krvi.
INOVACIJE
Revolucionarna tehnologija s stalnimi naložbami v raziskave in razvoj ter s preiskavami za doseganje najboljše kakovosti v novih materialih, tkaninah in postopkih.
TRAJNOSTNI DIZAJN
Iskrenost brezčasnega oblikovanja in preoblikovanje idej v akcije sta eto znamke ECOALF in dajeta energijo in zagon za nenehno iskanje novih perspektiv in načinov, kako izpeljati ideje na trajnosten in inovativen način.

Trajnostni materiali
Tako reciklirana kot organska tkanina sta trajnostni surovini. Znamka ecoalf raje uporablja reciklirane tkanine, ker je njihov negativni vpliv na okolje veliko manjši.
Do zdaj je bilo recikliranih več kot 80 milijonov ton plastičnih steklenic.

Reciklirani materiali
Uporaba zavrženih surovih materialov kot surovine omogoča zmanjšanje porabe naravnih virov. ECOALF pretvarja ostanke v kakovostno surovino - na ta način se količina zavrženega materiala zmanjša. V večini postopkov ECOALF uporablja mehansko recikliranje - najbolj trajnostno obliko recikliranja.
Materiali z nizkim vplivom na okolje
Ko govorimo o vplivu vlaken, moramo upoštevati, da je sam vir vlakna le majhna kaplja v morju. Trenutno se za določitev trajnosti materiala uporablja šest parametrov:
1) Energetska poraba / emisije CO2
2) Poraba vode
3) Izraba tal
4) Uporaba kemičnih izdelkov.
5) Povezava z biotsko raznovrstnostjo
6) Proizvodnja trdnih ostankov
Živalski materiali
ECOALF v svojih kolekcijah ne uporablja naravnega krzna že 3 leta. Glavni razlog je bil v tem, da ni bilo mogoče ugotoviti uporabe kroma v krznu, pa tudi izvora živali in njihove zlorabe. Sposobnost spremeniti svet in biti bolj spoštljiv do našega planeta je nekaj, kar lahko storimo le, če vsak priskrbi, da pomete pred svojim pragom.
Vpliv na okolje v proizvodni verigi
Vsak del procesa v ecoalf proizvodni verigi ustvarja neposreden vpliv na okolje in naš planet. Zato imajo vsi ecoalf ponudniki vsaj en certifikat bluesign®, standard 100, ki ga izdaja oeko-tex®.
NAMESTO C6 ECOALF UPORABLJA CO
To pomeni, da so vodoodporne tkanine brez PFC (brez fluoroogljika).
Vsi izdelki ECOALF spoštujejo standard REACH (Registracija, ocena, odobritev in omejitev kemikalij). REACH je analitično podjetje, ki preverja, ali kemični proizvodi, ki se uporabljajo v proizvodnji, niso škodljivi.
DRUŽBENI KOMPRIMIS
Da bi zagotovili čim boljše upoštevanje okoljskih in družbenih standardov, je ECOALF z vsemi ponudniki ustvaril interni kompromis in zahteval vsaj enega od naslednjih certifikatov: BSCI ali SA8000.

